Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No super!! To jste dopadli ještě dobře. Já kdysi nakládal s náklaďákem v Hamburku a čekal pak na celní papíry šest hodin. Je to sice absurdní, co tam na pár papírech, který vyjedou z tiskárny dělaj, ale nic s tím nenaděláš:) Pro trajekty chodim tady do weca a snažim se z nich vymámit nejmenší cenu. Oni s těma cenama hejbaj a snažej se, abys to koupil co nejdřív, jenže to samozřejmě nejde, protože se vždycky až téměř do odjezdu vyvíjí,kolik lidí vlastně pojede....no, je to vždycky dobrodružství, jak řemen, ale furt mě to baví:-) Těšim se, jak budete pokračovatR^

0 0
možnosti

Narazil jsem na Vás čistě náhodou :) na tento blog. Na FB sledovat nebudu, ale určitě budu hltat každý váš blog. Fandím a doufám, že Ameriku projedete bez problémů :) sice cesta Trábošem byla taková průkopnická, ale obdivuji lidi, kteří se toho nebojí a jdou si to zkusit také! Tak šťastnou.. plavbu, Amálko!

0 0
možnosti

Tož to sme rádi :-) ono totiž blogy, weby se z cest z mobilu a pomalého internetu jen velmi obtížně aktualizují, pokud vůbec jdou - proto těch článků nebude po cestě mnoho, a proto hlavní díl aktualizace a postů ponese Facebook, který se dá obsluhovat poměrně snadno.

Průkopničtí trabanti... no jak se to vezme :-) Avie jezdily po světě (Afrika, Asie) už od osmdesátých let (první Avie opustily výrobnu 1968). Pravda v Jižní Americe Avie asi nebyly, ale zase tam byly jiné káry :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 433x
To takhle zavřete devět lidí do obytné Avie, která už má čtyři křížky na krku a vyrazíte na dva měsíce do Mongolska a Ruska... přežijete to a zjistíte, že se vám to fakt líbilo. Tak neleníte a plánujete dál. Další výpravy, další devítičlenné posádky a další země. Maroko, Západní Sahara, Skandinávie, Pobaltí, Balkán...A nakonec největší výprava do Jižní Ameriky.

Proč Avie? No, vleze se tam těch devět lidí. A nacpete tam věci, které by se vám jinak nechtěly tahat na zádech, jako třeba nafukovací čluny na sjíždění mongolských řek, skialpové lyže na sjíždění hor v Atlasu anebo dostatečnou zásobu piva, když razíte do "prohibičního" Norska. A to, že Avie jsou původem docela silné náklaďáky, které slušně zvládají i terén a zároveň jsou dostatečně "primitivní", aby je každý automechanik na světě dokázal opravit, je bonus, který oceníte. Tak si tady můžete přečíst, co všecko se dá zažít, když cestuje tou AVIOU.

Seznam rubrik